Asiakastyytyväisyys

Pyrkimyksenämme on kehittää toimintaamme asiakaslähtöisesti. Toiminnan kehittämisen tueksi asiakastyytyväisyyttä mitataan säännöllisesti toteutettavilla asiakastyytyväisyyskyselyillä. Asiakastyytyväisyyskyselyitä lähetetään viikoittain edellisen viikon myynti- ja tuote-edustajien sekä huoltokäyntien jälkeen.

Jokaisesta saamastamme vastauksesta lahjoitamme yhden euron vaihtelevaan hyväntekeväisyyskohteeseen. Tällä hetkellä lahjoitukset menevät Itämeren hyvinvoinnin edistämiseen.

Tyytyväisyys myyntiedustajan käynnin jälkeen

Myynti- ja tuote-edustajien käyntien jälkeen lähetettävien kyselyiden arvosanojen keskiarvo on ollut tyytyväisyyden tason mittaamisen aloittamisesta (v. 2012) lähtien arvosteluasteikolla 1-7 yli 6. Klikkaamalla kuvaa näet päivitetyn tilanteen tyytyväisyyden tasosta. Kuvaaja näyttää viimeisen 365 päivän vastauksien keskiarvon.

Tyytyväisyys huoltoteknikon käynnin jälkeen

Huoltoteknikoiden käyntien jälkeen säännöllisesti lähetettävien kyselyiden arvosanojen keskiarvo on ollut tyytyväisyyden tason mittaamisen aloittamisesta (v. 2012) lähtien arvosteluasteikolla 1-7 yli 6. Klikkaamalla kuvaa näet päivitetyn tilanteen tyytyväisyyden tasosta. Kuvaaja näyttää viimeisen 365 päivän vastauksien keskiarvon.